Läskiraati: Angry Birds

Posted on 28.12.2013

0


Läskiraadissa maistetaan joukolla ruoankaltaisia valmisteita ja kitistään makuelämyksistä. Äänitteiden avulla talletetut kommentit on säilytetty isoksi osaksi alkuperäisessä asussaan, mutta sekä sanoja että kokonaisia puheenvuoroja on siirretty, muutettu ja eritoten karsittu keskustelua tekstimuotoon saatettaessa.

Tällä kertaa maistajaisten teemana on pahuksen Angry Birds -tuotteet.

Teemu
Mie voisin ottaa vaatteita pois

Savolaiseen tyyliin aina pitää läskiraadit tehä alasti

Patrik
Se on hyvä alottaa täs nyt ku lääkäri sano et pitäis välttää sokeria

Anton
Olin kerran Jyskissä ja siel oli semmosii aivan sysirumii Angry Birds -tuolei, sellasii punasii möykkyjä vaa jois oli yks tämmösen johanneslinnun kuva keskellä selkänojaa

Sit joku nainen käveli siihen ja naureskeli ja osotteli sitä tuolia jotain minuutin et kuka helvetti tommosen haluu

Anton
Mut nää mehut sit toisaalta taas on musta ehkä aika nerokkaita

Näist puolikkaist voi kasata kokonaisia lintuja ja sit näis on tääl reunapuoles näit palikoita

Patrik
Tää niinku yleisesti ottaenkin näyttää siltä peliltä tiedätsä

Noi kaikki taustat ja tällaset

Anton
Jos taas kattoo vaik tätä karkkipussii nii täs on samat värit-

Teemu
Mut tää on vaa läntätty kuva

Anton
Mut niinku nää mehuthan on ihan hirveen hienoi

Näist vois tehä kaikkii upeita systeemejä johku kauppaan

Teemu
Siihen se varmaan jääkin tuo noitten käyttö

Olvi Angry Birds multivitamiini

Patrik
Joko mennään pizzalle

Anton
Meidän pitäis ensin ikävä kyllä avata edes yks näistä

Patrik
Rehellisesti sanoen kyllä päärynä ja metsämarja on kummatkin semmosii mistä tykkään

Teemu
Mut hei täs on kymmenen vitamiinia

Anton
Toi on muuten aika geneerisen olonen nimi

Minkä takii on niin monta mehuu joiden maku on kymmenen vitamiinia

Eihän se oo maku

– – – – – – – – –

Patrik
Tuliks tänne semmonen pieni virtsan haju

Siis oonks mä ihan väärässä

Anton
Ei kyl mä itse asiassa huomaan

Se on lähempänä kyl mango musta

– – – – – – – – –

Patrik
Tää maistuu ihan niilt mehujäilt minkä nimee mä en saa mieleen

Semmonen mehujääpuikko mis oli semmosii palloja, keltanen mehujää

Anton
Must tää on semmonen ananastiivistemehu jota on laimennettu aivan liikaa

Teemu
Miulle tulee enempi justiinsa joku huono mangomehu mieleen tästä

Patrik
En tiiä johtuuks siitä et tän nimi on monivitamiinimehu mut tää maistuu ihan joltain vitamiinilisält

Anton
Ehkä se ONKIN maku oikeesti

Teemu
Oottekotyö ikinä joutunu vitamiinipillerikuurille

B-vitamiini on ihan järkyttävän oudon makusta

Anton
Yleensä mun vitamiinilisät maistuu joltain et se on niinku Pirkka mansikanmakuinen ravinnelisä

Et en oo nähny Pirkka vitamiininmakunen vitamiinilisä toistaseks vielä

Teemu
Lääkäri iski miulle kerran kolmen kuukauden B-vitamiinikuurin, anto mulle pelkkiä semmosia kusenvärisiä tabletteja mitä miun piti jymäyttää suuhun ja juoda veden kanssa

Mut se maku mikä siitä jäi oli semmonen et ihan ku joku olis kussu metallin päälle ja sie meet nuolemaan sitä talviaikaan ja siun kieli tarttuu siihen kiinni

Patrik
Oottekste koskaan maistanu Bio-Strath

Semmost mustaa mömmöö

Se on niinku kamalin maku mitä maailmas varmaan on

Se on jotain semmost lisäravinnelitkuu, olevinaan tosi terveellist ja varmaan onki ku se on niin pahaa

Teemu
En mä tiedä ehkä joku tykkää tästä vitamiinin mausta sitten mutta-

Patrik
Mun mielest se on hirveen sellanen-

Teemu
Alkurautamaku

Patrik
Se ei oo siis tää koko mehu kato

Se maistuu joltain mangolt tai tämmöselt mut siin on kans se pieni lievä sivumaku joka maistuu ihan selvästi, se on se-

Anton
Kattokaas tätä

Teemu
Easter egg

Anton
Jotenkin tosi halvat on huvit mutta täl voi leikkii niin monella tavalla et ne suunnittelijat ei oo ees tajunnu

Olvi Angry Birds metsämarja

äbä_01

Patrik
Hei tää haisee ihan yhelt toiselt mehult

Tää on tosi-

Tota-

Puhuttiin niist tiivistemehuista…

– – – – – – – – –

Patrik
Hyi vittu mä en tykkää

Anton
Siis nää on jotain ylilantrattui tiivistemehui must kaikki

Patrik
Tää ei oo ees ylilantrattuu mun mielest tätä ei oo tarpeeks lantrattu

Teemu
Mitä ihmettä, miusta tää on liian laimeeta

Anton
Se edellinen oli paljon laimeempaa mut tääki on laimeeta

Patrik
Eieiei joo te ootte ihan oikeessa mut se joka täs on vahva ja häiritsee on se et täs on semmonen samanlainen paskanen sivumaku ku nois Fun Light -mehuissa

Teemu
Joo!

Anton
”Se sokeriton”

Teemu
Kuivattaa kielen ja kitalaen

Anton
Mut tässähän ON sokeria!

Patrik
Mikään ei oo pahempaa ku Fun Light tämmönen vitun jälkimaku

Tää on ihan hirveet

Ei oo nii paha ku Fun Light mut kuitenki sama maku

Anton
Must itse asias Olvin mehut on ihan hyvii mut mä en näistä välitä

Patrik
Metsämarja viel on mun lempparimehu yleensä

Anton
Mä odotin et nää ois ollu täydellisii plagiaattei muist mehuist

Mut nää on jotain tiivistemoskaa

Teemu
Mehukattia

Anton
Siis näähän on tehty tiivisteestä niinku useimmat tällaset kakkamehut on, mut ei ne kaikki maistu tältä

Olvi Angry Birds päärynä-mango

äbä_03

Anton
Mehukatti, mehukatti, se on matti

Patrik
Näyttää IHAN mehukatilt

Anton
En mä tiiä itse asias mehukatis on enempi väriä

Teemu
Lisää sitä ruokaan käytettävää sitruunamehua mehukattipäärynämehuun

Anton
Se on oikeestaan aika tarkka, tää on niinku sameeta mut ei värikästä

Patrik
Voisko se liittyä siihen et täs on mangoo

Anton
Vois itse asiassa

Teemu
Mä vielki sanon et se on sitä sitruunamehua

Patrik
Mä muuten sanon jo nyt et toi ei haise ihan semmoselt päärynält mist mä tykkään normaalisti

Mä en tiedä onks tää olevinaan jotenkin hyväksytty maku päärynälle tää milt tää haisee mut mä en oo ikinä tykänny tällasest

Anton
Aika semmonen karkki

Teemu
Tulee vähän banaani mieleen

Patrik
Heei

Nyt mä tiedän mitä toi haju muistuttaa

Mangojäätelöö mitä saa kiskoilt

Anton
Se on muuten mangojäätelön haju!

Patrik
Et ehkä tää on enemmän mangoo sit ku päärynää-

Teemu
Ehkä ne on sulattanu mangojäätelön siihen

Anton
Mä kyllä luulin et osa mangojäätelön olemuksesta oli sitä jäätelöö

– – – – – – – – –

Patrik
Maistuu enemmän mangolt ku päärynält

Mä oon pettyny

Teemu
Mieki

Patrik
Mut sit sen mangon pitäis olla edessä jos se on päämaku

Anton
Mut katoku se on vihree possu nii sen täytyy olla ekaks päärynä ja sit vast mango

Patrik
Niin joo

Anton
Koska kuten kaikki tietää niin PÄÄRYNÄMEHUHAN ON VIHREÄÄ

Eikä ainakaan väritöntä, sellasta kellertävää

Niinku oikeastaan tää

Nyt vähän puhuin itseni nurkkaan

Patrik
Mut tää maistuu mangolta eikä päärynältä

Teemu
Tää on kyllä minusta ollu parasta näistä

Patrik
Itse asiassa mun on kyllä yhdyttävä et tää on ehkä paras näist kolmest

Vaik mä oon vähän pettyny et tää ei maistu päärynält nii tää on silti ehkä juotavinta alkujärkytyksen jälkeen

Teemu
Tätä ei kyllä voi juoda enempää ku tämmösen shottilasin päivässä

Patrik
Pitäiskö avata keksit

Teemu
Vähän suolaista väliin

Fazer Angry Birds Biscuits

Patrik
Tiedättekste ku kaikissa piirretyissä ja vastaavissa on aina pakko laittaa semmonen yks naispuolinen versio

Et kaikki muut on miespuolisii paitsi yks

Teemu
Vähänku yksi musta mies-

Patrik
Nimenomaan

Anton
Sen täytyy olla vaaleenpunanen ja isot silmäripset ja hyvä ku ei oo rusettii päässä

Mut ehkä se jännin siin on se et jotkut naispuoliset ihmiset sit ostaa mieluiten oheistuotteit jotka näyttää siltä

Et se jotenkin puhuttelee niitä – ehkä se on jotain nostalgiaa et ne on niin tottuneita siihen prinsessavaihtoehtoon

Patrik
Sit ku semmosii miespuolisii hahmoi sul löytyy niinku kaikenlaisii vihasii, hämmentyneit-

Anton
Nii aivan mut sit sen yhen erikoispiirre on se et se on nainen

Patrik
Nii!

äbä_04

Anton
”Kuorrutettuja keksejä noin 36 kappaletta”

Patrik
Mä sanon jo etukäteen et jos nää on carnevalkeksejä nii mä tykkään näistä koska-

Anton
Näähän on

Patrik
Mä oon tykänny pienestä pitäen carnevalkekseistä

Anton
Pahvipakkaus haisee paremmalt ku ite keksit salee

– – – – – – – – –

Patrik
Nää on kyl eri sävysiä ku carnevalkeksit

Anton
Nää on jotenki tummia

Jotenkin rasvottuneen näkösiä

Patrik
Nää on itse asias jopa paksumpia

(sniiff)

Se on samaa!

Se on carnevalkeksei

Anton
Itse asias ihan hyvä semmonen sokeriroskan tuoksu

Patrik
Teemu ei tykkää carnevalkekseist

Teemu
Niin miehän en tykkää makeasta

Patrik
Ai niin no-

Se on hyvä tervetuloa tänne

Teemu
Ainoo mistä mie tykkään makeana on juomat

Patrik
No joo noh

Teemu (keksejä järjestellen)
Sitten punanen vielä…

Patrik
Mä en tykkää keltasista, joku muu saa ottaa keltasen

Anton
Siis

Siis onks väreil jotain välii

Patrik
On!

…Kai?

Anton
Se on jännä et noit vihreit on kaht eri mallii

Onks niit sit tuplamääräki muihin nähden

Näis on muuten kaikis tällanen et ne on niinku tarttunu johku

Patrik
Mua oksettaa-

Ei näitten keksien takii!

– – – – – – – – –

Patrik
Hei ihan TÄTÄ NAUHOTUSTA VARTEN SANON ETTÄ MAISTUI IHAN CARNEVALKEKSEILTÄ

Anton
Hyvä

Sä oot nyt tajunnu tän-

Teemu
Ainakin yhtä laadukasta tää kuorrute ku carnevalkekseis et vähän kielen pään pääl pistät siihe niin se rupee syöpymään kaikki pois

Anton
Hei tää kyl maistuu vähän sitruunalt tää keltanen

Patrik
Nää ON eri makusii

Mun on pakko sanoo et mä kyl tykkään carnevalkekseist

Olen pahoillani

Anton
Ei siin kai mitään vikaa oo mut niinku

Patrik
Siis tää juontuu jostain mun lapsuudesta-

Anton
Et jos pienenä oli varaa valita Carnevalin – niinku kaupas vaikka inistä – tai jonkun Doriksen tai Dominon tai ihan minkä tahansa muun välillä nii mä kyl otin ihan mitä tahansa muuta ku Carnevalia

Makunsa kullakin

Teemu
Mul oli jaffakeksit

Sitten ne ihmeprinsessajutut joissa oli se valkonen kuorrute ja siinä oli niitä pieniä-

Anton
Ne on just niit Doriksia

Mitä nää muut maut ku keltanen on

Täs on kyl vähän joku semmonen päärynäomenan vivahde täs vihrees

Teemu
Ruoho…

Patrik
Sori mä en makustellu mä söin ne kaikki vaan

Anton
Tummanpunasest mä en osaa sanoo oikein mitään

Patrik
Mun mielest siin alkuperäses carnevalpaketis ei ollu tollasii tummanpunasii

Niin no totta kai siel on tummanpunanen ku toi Angry Birds-äbämies on tummanpunanen-

Anton
Joo, must nää on vähän eri värisii

Mut oikeestaan mul on kyl sellanen muistikuva et mä en koskaan osannu nimetä milt se punanen maistu normaalissakaan

Patrik
En mäkään varmaan

En mä oo koskaan miettiny

Anton
Maistuu ompelukorilt

Teemu
Tulee mieleen metsämansikka

Kyllä sitä ku vähän pyörittelee kielen päällä nii tulee sellanen pieni vivahde

Ja pinkki on tää… esanssi

Patrik
Kaikki esansseja

Anton
Metsävadelma

Tulipa kuiva suu

Limonadeista ja franchisesta

Anton
Näit oli ennen keltasen linnun limuki mut kaupas ei ollu

Patrik
Minkä makusta on Amazon

Tai Lagoon

Miks näis ei oo mitään makuja

Anton
Nii se pitää lukee jossain mahollisimman pienellä

Tuolla se on viivakoodin vieres… Omenan ja päärynän makuinen on siis laguuni

Patrik
Appelsiinin ja colan makuinen on komeetta

Teemu
Tropic on trooppisten hedelmien makuinen

Kuinkas sattukaan!

Patrik
Kappas vaan!

Anton
Mut jos kattoo tätä Amazonin tölkkii nii tulisko ekana mieleen et tää on sitruunalimua

Patrik
Alotetaan siit koska tosi tylsä varmaan-

Anton
Tölkki näyttää ihan supereksoottiselta

Jost tulikin muuten mieleen et mitä varten nää limut on niinku tällasia trooppisia asioita ku näiden äbämaailmojen teemat on tällasii ruohoo – pensaita – ruohoo-

Patrik
Kuu…

Anton
Missä ne trooppiset jutut on

Ei ne liity äbään mitenkään

Patrik
Ne varmaan julkasee dlc kohta

Anton
Pitäis olla makuina jotain pihlaja ja harju

Patrik
Keväällä julkaistaan Angry Birds Tropical Trouble

Teemu
Ja se on dlc kato sitte ne voi pyytää siitä kaheksan euroo eikä viis

Patrik
Ei ku siin pelissä on dlc:tä

Teemu
Lukittuna kaikki

Possut on kauheen övereitä et ne ei ikinä ota vaurioo mistään nii pitää heikentää dlc:llä

Patrik
Mut siis kaikes rehellisyyden nimis kyl mäkin lypsäisin Angry Birdsii nyt ku ei se parin vuoden pääst enää oo mitään

Anton
Mä muistan lukeneeni jotain jossa mietittiin et ku ne on tekemäs sitä hollywoodäbäelokuvaa nii niiden täytyy pitää tää nyt ajankohtaisena siihen asti ku se valmistuu joskus 2015 tai jotain

Mä luulen et se on se syy miks on olemas angry birds-golfpalloi ja säkkituolei ja leikkikenttii et niiden täytyy yrittää pitää se pinnalla

Vähän epätoivosen olonen yritys

Patrik
Mut ainakin tulee rahaa tiiäksä niin kauan ku sitä tulee

Ei tää oo mikään tällanen taiteellinen pyrkimys vaa pakko saada kersoilta rahat pois ku vielä ehtii

Olvi Angry Birds Amazon

Patrik
Mä kyl tykkään spritest

Anton
Varmaan nää limut on kaikki ihan hyvii koska makeita ja hiilihappoa

Patrik
Mä tykkään 7 Upist kyl melkei enemmän

Teemu
Samaa mieltä

Mikä tuo väri on…

Anton
Tää ei kyl oo-

Teemu
Se on sitä samaa mehua!

Patrik
Mountain Dew

Anton
Se ei ookaan sitruuna vaan sitrus

Siin on vissi ero et se onki jotain greippikakkaa ehkä

Patrik
Tää on muuten ihan Mountain Dew’n värist

– – – – – – – – –

Patrik
Tää ei maistu miltään noist spritejutuist

Teemu
Tää maistuu laimennetulta siltä kokkisitruunamehulta

Patrik
Hei

TÄÄ ON PAHAA

Ei tää ei oo hyvää

Mun on vaikee jotenkin ny

Siis mä oon tosi yllättyny koska ei nyt tämmösii saakelin sitrusjuomalimppareit voi möhlii

Mut täs on monella eri tapaa, täs tulee sellanen lightjuoman jälkimaku

Ja semmonen niinku todella vahva maku ja sit se laimenee semmoseks melkein että siin ois vettä sekasi

Tää on niinku tosi outo maku

Mä en oottanu näin omituista makua pelkältä sitruslimpparilta

Teemu
Tää on ku ois vettä laitettu, laimennettu

Anton
Eiks tää teist oo vähän niinku joku 7 Up light

Jota ei siis varmaan oo olemassakaan

Patrik
No ei tää mun mielest maistu 7 Upiltakaan

Tää maistuu hyvin vähän joltain Mountain Dewilt ja-

Teemu
Hiilihapotettu multivitamiinimehu

Patrik
Tää ei oo hyvää

Se on tosi yllätys, mä en oo ikinä varmaan juonu pahaa normaalisokerista sitruslimpparia

Lightit on erikseen sit

Teemu
Ne ei oo limppareit

Patrik
Ne ei oo joo

Anton
Ei täs nyt ihan hirveesti mitään vikaa oo mut täytyy sanoo et en mä ehkä oo pahempaakaan sitruunalimuu juonu

Patrik
Mä kuulostin ihan silt ku oisin sanonu et tää on niinku oikeesti todella pahaa mut mä olin siks niin innoissani koska mä ootin et ei tämmönen voi olla huonoa

Silleen ei tommost voi möhlii

Mut tää on vähän möhlitty itse asias

Olvi Angry Birds Tropic

Anton
Tosi haaleet tämmöst oksunpunast

Patrik
Ei nyt haise ihan hyvält

Mä en tykkää mistään

Ehkä mä vaan haluun sitä pizzaa

Anton
Mikähän toi tuoksu nyt on

Patrik
Jos sitä tuoksuks haluu kutsua…

Teemu
Sie tiiät ne vessanraikastimet jotka pistetään pönttöön

Patrik
Voi pojat

Anton
Siis tää on vaan joku tosi tämmönen feikki tuttifruttihedelmä

Mut mä en osaa sanoo nyt mist se on tuttu

Patrik
Tuttu frutti

– – – – – – – – –

Patrik
Tää on niin hiilihapposta et sitä ei melkein maista miltä tää maistuu

Teemu
Mul on jotenkin puhdas olo sisältä

Etanoli!

Täs on-

Tämmönen ou-

Ei

Anton
Mut onkse hyvää

Vaik me ei osata kuvailla sitä

Patrik
Ei se niin pahaa ollu milt se hais

Siis se oli tosi kuplivaa

Sitä oli melkein vaikee löytää sitä makuu mun mielest

Anton
Se oli kyl ehkä vähän-

Hmm, itse asiassa osa täst maust on vähän niinku semmonen kivennäisvesi

Teemu
Mulle tulee jälkimausta jotain mieleen

(pitkä hiljaisuus)

Joo-o

Halpa viski!

Lakkapinnoite korvavaikku tai sitten huono viski-

Olvi Angry Birds Lagoon

Patrik
Mä en tykkää näist saakelin limppareist

Tai ainakin hajut on ihan hirveit

Anton
Tuoksuu siltä yltiömakeelta tummanpunaselta omenalimulta

Patrik
Tää haisee ihan samalta ku semmoset kaupasta saatavat omenamehut, semmoset jois ei oo mitään hedelmälihaa tai mitään tällast

No ei ehkä ihan mut aika lähel

– – – – – – – – –

Patrik
Nää on kyl niin teennäisen makusii jotenkin

Tän maku hävii sekunnissa

Teemu
Tulee ihan vaan vettä

Patrik
Joo

Maku hävii sekunnissa, sen jälkeen tää maistuu vedelt

Oikeesti vitsi tää on kiintoisa

Teemu
Jos tuo maku jäis niin tätä vois juodaki

Anton
Mut on tää kyl toistaseks mun lemppari näistä

Teemu
Jos se maku jäis!

Se on vaan se hetken huikkasu niin on miun mielestä erittäin kiva maku

Anton
Siin on päärynäesanssi ja omenaesanssi päällekkäin

Ja vesiesanssi

Olvi Angry Birds Space Comet

Anton
Mä tykkään tän tölkin avaruusteemasta et täs on peltiä ja pultteja

Selvästi avaruudesta

Patrik
Luojan kiitos tää on viimenen limu

Anton
Mezzo Mixilt tuoksuu

Eli halpacola plus jaffa

Patrik
Semmonen ensimmäinen haju on cola, ei semmonen ihan normaali vaan just halpa

Mut ku haistaa pitkään niin sielt tulee semmonen pesuaineen haju

Anton
Joo ku sitä ehtii vähän miettii

Aivot toimii silleen et missäs mä oon tän haistanu ennenkin, sit tulee semmosii pyykkikoneen kuvia pää täyteen

Ja jauheen-

Patrik
Mikä se on – mäntysuopa

– – – – – – – – –

Patrik
Mikä maku tää on

Teemu
Ravistettu Afri-Cola

Patrik
Tää maistuu ihan semmoselt halpacolalt jost on ne lirtit jäljellä

Sit se on laitettu jääkaappiin viikoks

Ja sit juo uuestaan, silt tää maistuu-

Anton
Pohjia!

Tää ois Samin lemppari – pelkkiä pohjia heti ku sen avaa vaik kaikki hapot on jälellä

Se kyl vaatii taitoo et pystyy emuloimaan pohjien makuu täytyy sanoo

Patrik
Mä en tykänny yhestäkään limusta mikä on aika huolestuttavaa

Mä ootin et ku mehut päästään ohitte nii limut on sellasii et ne saa kaikki alas

Anton
Mäkin vähän sanoin ku me alotettiin limui et näähän nyt on aina hyvii mut en kyl tiiä tykkäsinkö yhtään enempää ku mehuist

Patrik
Mä en vieläkään ymmärrä miten joku saa sössittyy sitruslimpparin

Anton
Tai colan-

Patrik
Tai colan

Mä en saa juotuu tätä ees oikein

Anton
Olisittekste samaa mieltä mun kanssa siit et toi vihree oli kivoin limu

Teemu
Samaa mieltä vaikka se maistu niin vähän aikaa

Anton
En mä kyl varmaan mitään näistä ostais

Vois yhtä hyvin ostaa jotain limuu joka on oikeesti tosi hyvää jos siihen lähtee

Patrik
Pakko sanoo et mä en tykänny yhestäkään limusta

Mä en tykänny ees tost vihreest

Mä en tykänny MISTÄÄN

Fazer Angry Birds makeissekoitus (punainen)

Anton
Sniiifff

Öö…

Patrik
Sni-

WHOOAA

Anton
Nii olikse mäntysuopa jossain!

Se on täällä sisällä-

Teemu
Sstääon-

Joo

Patrik
Mitä helvettiä!

Teemu
Mitä ne syöttää meille

Anton
Joku curryruoka tai mäntysuopa

Patrik
Ei toi ei oo ruokaa

Toi ei oo mitään syötäväks tarkotettuu

Teemu
Kovempia ku mitä mie luulin

Patrik
Tosi makeit

TODELLA makeit

Teemu
Tosi suopasta

Patrik
Todella makeet ja imelää ja suopasta

Anton
Kyl tää ehkä maistuu eniten oikeelt mansikalt mistään karkist mitä mä oon ikinä syöny

Teemu
…Ööh

Patrik
Mä ymmärrän mitä sä ajat takaa kyl varmaan

Anton
Jos te ootte syöny karkkei jotka on vaikka mansikan mallisii nii ei ne maistu näin niinku tavallaan autenttisilt

Vaik totta kai toi on miljoona kertaa makeempaa ku mikään oikee mansikka

Patrik
Tää samal maistuu kyl tosi teolliselt tiedätsä

Anton
Joo totta kai

Teemu
Onko tää colan makunen mukamas

Anton
Miten tää täyte on tääl

Se on niinku joka puolella pinnan alla sen sijaan et se ois semmonen möykky siel keskellä

Teemu
Kauheen makusta silti

Patrik
Tääki maistuu vähän saippuaiselt

Anton
Ei tää kyl miltään colakarkilt mitä mä oon ikinä saanu maistu

Patrik
Tällasena aikusena miehenä joka syö niin hirveesti karkkei ja limppareit ja kaikkee tämmöst tyhmää paskaa nii yllättäen mä en oo tykänny mistään mitä mä oon syöny tänään

Carnevalit oli ihan hyvii

Anton
Musta nää on hedelmäkarkeiks ihan ok

Anton
No tää nyt on taas aika turvallinen-

Teemu
Keltanen on ihan kiva

Täs ei oo semmost-

Anton
Must täs on joku tosi ikävä sivumaku

Patrik
Joo mä maistan kans sen kyl

Teemu
Mie en nää sitä suopaisuutta tässä näin

Patrik
Ei tää ei oo suopanen ei

Täs on joku muu juttu

Anton
Siis tää on niinku sitruunan kuori eikä sitruuna

Oikeestaan maku on pussin mukaan limetti

Patrik
Tää maistuu kyl ihan appelsiinilta

Teemu
Eikä ees suopamakua

Patrik
Ei, tää oli ihan karkin makunen

Patrik
Se on hyvä et me säästettiin paras viimeseks

Teemu
Kyllä

Kruunataan-

Anton
Mut sehän on sun suosikkimaku, wild berries

Patrik
Se on mun suosikkimaku, sininen

– – – – – – – – –

Teemu
Se maistui esanssille

E330

Patrik
Hyi hitto tää oli pahaa

Teemu
Paljon huonompi versio niistä sinisistä safarielefanttijumboaarrearkku-

Anton
Miks sinisen täytyy maistuu suunnilleen siltä

Patrik
Mut mä tykkään niistä aarrearkkusinisistä

Tää oli aika kamala

Fazer Angry Birds makeissekoitus (vihreä)

Anton
Täytyy sanoo et musta on hyvää designia et karkilla voi leikkiä

Anton
Noi munat kyl varmaan vieris alas tuolta jos ne olis siellä oikeesti mut ehkä se ei nyt tässä yhteydessä haittaa et me ei osata tätä ÄNGRI BÖRDS LOREE oikein

Teemu
Mult tais lohjeta hammash

Patrik
Mul tuli närästys…

Neljä karkkii ja se ois siin

Me ollaan tultu pitkä matka

Teemu
Jos alottaa munasta

Anton
Vitun kova

Ihan näin heti alkajaisiksi

???
(RUTS)

Anton
Olikse nyt se hammas

Teemu
Mie toivon että ei ollu!

Patrik
Tää ei maistu miltään

Anton
Tiedättekste mikä tän rakenne on

Mul on ollu sellanen toistuva painajainen et rupeen pureskeleen omii hampaitani

Nii kaikki mun hampaat tuntuu tältä ja sit mä pureskelen ne loppuun ja herään

Patrik
Mul ei oo mitään sanottavaa tost karkist

Anton
Tonin hampaita…

Patrik
Jäätävää…

Teemu
Se on saippua!

Patrik
Saippuapalaa…

Anton
Näyttää kyl sellaselta pikku saippualta

Miks jää on sitruunaa

Teemu
Keltasta lunta?

Anton
Tää on vielä sairaamman värinen ku se tummansininen lintu

Teemu
Oikeesti tulee miulle vaan saippuapala mieleen

Anton
Tää on niinku vähemmän läpinäkyväkin ku nää muut ihan vaan että näyttäis enemmän saippualta

Patrik
Tää maistuu ihan niilt Tutti Frutin keltasilt

Anton
Jep mut se on keltanen koska se on sitruuna ja se näyttää sitruunalt

Tää on jääpala joten se on tämmönen ydinvaaleensininen – ja maistuu sitruunalta

Patrik
Sata kertaa sanottu mut toi kyl näyttää saippuapalalta

Anton
Jos tos toises pussis on ikonisia värikkäitä lintuja

Ja täs on niinku puupaloi, jääpaloi, vihreit possui ja munii nii jos ei ois lisenssikakkaa nii kuka tämmösen oksennuspussin haluis

Toisaalt kylhän joku ostaa rotan rykäisyjä ja linnun löysiäkin et mistäs minä-

Patrik
Mä en kauheesti tykänny näist puunkappaleist mut rehellisyyden nimis mä aika harvoin tykkään mistään ananaskarkeist

Anton
Passiota en kieltämättä hirveesti maista tässä…

Patrik
MITÄ NÄÄ MAUT ON nää on tämmösii et ne maistuu aluks ihan hyvilt mut sit tulee semmone

Teemu
Se avautuu

Patrik
Joo

Teemu
Päärynä…

Niin joo päärynä!

Sen vähän huomaa

Patrik
Se on tollanen todella väkivaltanen päärynä

Anton
Must tää on paljon feikimpi päärynä ku mitä se mansikka-

Patrik
Joo ehdottomasti

Patrik
Mä luulin et tää ois niinku tämmöst salmiakkihedelmä

Mut tää olikin pelkkä omena

Anton
Kaks värii, pelkkä omena…

Täs muistaa et ai nii näähän on kaikki vaa jollain myrkkyaineel värjättyi

Ne muuten yrittää varmaan yleensä välttää just tämmösii kaks värii yks maku -diilei koska siin tajuu et täähän on pelkkää paskaa

Siin niinku rikkoutuu semmonen illuusio että jos se on keltanen nii se maistuu keltaselta

Patrik
Tää on niinku se äskeinen karkki

Tämmöst todella teennäist omenaa

Teemu
Vammaomena

Patrik
Ei nyt oo ihan mun juttu

Anton
Kyl nää oli kaikki musta hedelmäkarkeiks ihan ok, en varmaan yleisesti ottaen sit hirveest vaan välitä hedelmäkarkeist

Teemu
Ainoo karkki mitä mie voin syödä on hedelmäkarkki mut mie en voi sitäkään koska tulee närästys

Patrik
Mä päin vastoin tykkään tutti fruteist ja tällasist mut totanoin

Tääl oli pari hyvää

Itse asias tää saippua oli aika hyvän makusta mun mielest

Mut toi päärynä ja omena oli kummatki todella

Semmosii

Anton
Kyllä nää mulle menee

Teemu
Semmonen mukava esanssipoksautus

Patrik
MUKAVA esanssipoksautus!

Anton
Kyl esanssipoksautuksetkin voi olla mukavia

Ohi on

Patrik
Tiivistettynä yllättävän vähän hyvää tavaraa mun mielestä

Teemu
Joo siis karkeiks

Patrik
Joo

Jotkut karkit oli tosi hyvii

Suurin osa karkeist oli aika pahoi

Ja kaikki limut oli pettymyksii ja mehut oli pahoi

Teemu
Ainoo keskiverto limu oli oikeestaan tää Lagoon

Valtaosa karkeist oli just semmosia et ne vaan on

Ne ei maistu millekään muulle ku esanssille tai pakotetulle-

Patrik
Ne ei maistunu luonnolliselt lainkaan

Anton
Sain just sydämentykytystä…

Patrik
Eiks me nyt oikeest mennä sinne pizzalle!

Teemu
Ja nuo mehut oli…

No ne oli! En mie muista miltä ne maistu enää

Patrik
Siit on jo niin kauan aikaa…

Anton
Must näin ihan todella tiivistäen kaikki karkit oli hyvii ja kaikki juomat oli pahoi

Tai ei niinku pahoi mut ei niit oo mitään syytä juoda

Jotain Dr. Pepperii voi juoda vaik sen sisälmyksiinsä kaataminen ois periaattees tosi huono idea ihan vaa siks ku se on niin törkeen hyvää

Patrik
Voi vitsi

Tulee oksennus

Teemu
Tänä iltana oksennetaan verta ja saadaan sydänkohtauksia

Bonus

Tuotteet on tehty yhteistyössä Rovion ja Fazerin tuotekehityksen kanssa eli karkit sekä maistuvat että näyttävät Angry Birds -pelihahmoilta.

Pekka Rantala
toimitusjohtaja, Fazer Leipomot & Makeiset

(YLE nettiuutiset 12.1.2012)